Általános Javítási és Vállalási feltételek (ÁJF)


Általános Javítási és Vállalási feltételek (ÁJF)

Érvényes 2022.04.01-től

Üzemeltető adatai

Cégnév: Lantál Trade KFT
Székhely: 9028 Győr, Páva u. 5.

Adószám: 23270723-1-08
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12096736-01273376-00100002
Cégjegyzék Szám: 08-09-026271 Vezetve a Győri Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

+36 30/939-0466
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A szerződés nyelve magyar
Kapcsolattartó: Miklós Zoltán
Panaszkezelési cím: 9028 Győr, Páva u. 5.
Személyes átvételi lehetőség: 9028 Győr, Páva u. 5.
Tárhely szolgáltató: AB Plusz BT.

Általános feltételek

Az Üzemeltető az alábbi feltételek szerint végez a Megrendelő számára (a továbbiakban: Megrendelő, Ügyfél, Ön) eseti megrendelés alapján karbantartási és javítási szolgáltatásokat. Ellenkező tartalmú írásbeli kikötés hiányában a jelen Általános Javítási és Vállalási Feltételek a Megrendelő és az Üzemeltető között létrejött minden szervizmunka megrendelés részét képezi.

Kérjük, amennyiben nálunk szeretne javíttatni, figyelmesen olvassa el az Általános Javítási és Vállalási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Javítás megrendelésével, mint ráutaló magatartással, Ön cégünkkel jogviszonyba lép az alábbi feltételekkel. Ha úgy gondolja, hogy a feltüntetett adatok nem nyújtanak elegendő információt a szolgáltatással kapcsolatban, illetve ha bármilyen kérdése, észrevétele van, kérjük ne habozzon jelezni azt a "Kapcsolat" menüpont alatti elérhetőségeink bármelyikén.

Az Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz, hogy a weblapon megjelenő információk a valóságnak megfeleljenek, azonban esetlegesen néhány ritka esetben technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy az ilyen technikai, adatrögzítési hibák esetén az Üzemeltető ajánlati kötöttsége nem áll fenn. A feltüntetett adatok helyességéért, és az esetleges elírásokból eredő károkért az Üzemeltető nem vállal felelősséget. A hibák, elírások, kihagyások, árváltozások, feltételek előzetes figyelmeztetés nélküli kijavításának, módosításának jogát fenntartjuk!

A weboldalon található valamennyi tartalom, információ, leírás, fotó stb., továbbá az oldal megjelenése, design elemei az Üzemeltető kizárólagos szellemi tulajdonát képezi, és szerzői jogvédelem alatt állnak. E webhely maga, továbbá megjelenése, és tartalma az Üzemeltető szellemi tulajdona. Ebből fakadóan kifejezett engedélyünk nélkül sem részben, sem egészében nem adaptálható, nem publikálható, nem sokszorosítható, és nem változtatható meg. E webhely közzététele nem tekinthető semmiféle szerzői, vagy iparjogi jogosultság megadásának. A tartalom alapján semmi sem értelmezhető úgy, hogy az engedélyt, vagy jogot nyújtana bármire is, különösen nem védjegy használatára. Jogaink megsértése esetén mind polgárjogi, mind büntetőjogi felelősségre vonást kezdeményezünk, emellett teljes kártérítési igényt érvényesítünk, beleértve az elmaradt hasznot, és egyéb következményi károkat.

Az Üzemeltető nem vállal semmilyen anyagi, vagy erkölcsi felelősséget, sem kifejezett, vagy hallgatólagos garanciát, szavatosságot, senkivel szemben, és semmilyen feltételek esetén sem a közzétett információk pontosságáért, megváltozásáért, a hivatkozott más webhelyek elérhetőségéért, különösen azok tartalmáért, ráutalásuk nem tekinthető azok tartalmi jóváhagyásának, vagy tartalmukkal való egyetértésnek, weblapunk, vagy a hivatkozott oldalak vírus, illetve bármiféle rosszindulatú, kártékony programoktól való mentességéért, illetve a jogtisztaságért.

Ezen dokumentum tartalmazza adatkezelési irányelveinket és adatkezelési nyilatkozatunkat is. A jelen nyilatkozatban nem szabályozott kérdésekre a hatályos jogszabályi előírások rendelkezései az irányadóak.

Győri szerviz

Üzemeltető címére postán, vagy futárral, illetve a Jereváni úti Foxpost, vagy a Vasvári Pál utcai posta automatába is küldhet jól becsomagolt javítani valót. A csomagolás és a csomagolóanyag biztosítása az Ön felelőssége! Győr területén kérheti háztól házig szolgáltatásunkat, amely során kollégánk az ügyfélportálunkon Ön által megadott időben szervizünkbe szállítja a javítani valót, majd annak elkészültével vissza is szállítja.

A szervizszolgáltatás ára

A fixáras szolgáltatásaink díját szervizünkben, illetve weboldalunkon közzé tesszük. (Az árváltozás jogát fenntartjuk.) Egyéb esetben szervizünk először mindig bevizsgálja készülékét, annak hibájáról, a várható költségekről és a garancia idejéről minden esetben előzetes árkalkulációt készít Önnek. Így lehetősége van dönteni arról, hogy kéri e a javítást, vagy az már Önnek nem gazdaságos. A kiajánlott ár minden költséget tartalmaz. A bevizsgálás során minden esetben kitisztítjuk berendezését, amennyiben annyira szét kell szedni. Ez különösen laptopok esetén életbevágó, hiszen a por és a szösz már önmagában tönkre teheti drága készülékét. Amennyiben nem kéri a javítást, vagy a készülék nem javítható, 3000,- Ft szállítási / kezelési költséget és 5000,- Ft bevizsgálási díjat kell fizetni. Amennyiben kéri a javítást, a bevizsgálási díjat nem kell megfizetni. Bizonyos esetekben az Üzemeltető jogosult a javítás megkezdése előtt a javítási díj 50%-100%-át előlegként bekérni. Amennyiben Ön a kiajánlott javítást kéri, a megrendelés tárgyára vonatkozóan korábban folytatott levélváltások, esetleges írásbeli és szóbeli megállapodások, határidők  hatályukat vesztik. A fizetés teljesítéséig az Üzemeltető jogosult a kijavított termék visszatartására, ha szükséges.

A leadott készüléken található adatokért, illetve különösen azok legalitásáért felelősséget nem vállalunk. Megrendelésével elismeri, hogy a készüléken tárolt szoftverek, adatok jogtisztaságáért kizárólag Ön felel, ezeket megbízásából mi csak tároljuk, valamint a feltételeket elfogadja.

Bevizsgálás

Szervizünk először mindig bevizsgálja készülékét, annak hibájáról és a várható költségekről minden esetben előzetes árkalkulációt készít Önnek. Így lehetősége van dönteni arról, hogy kéri e a javítást, vagy az már Önnek nem gazdaságos. A hibafeltárás során alkatrészeket távolíthatunk el / cserélhetünk a készülékben, vagy annak alaplapján. Ez tovább stresszelheti a már amúgy is gyenge alkatrészeket. Hibás alkatrészt nem szerelünk vissza, hanem átvételkor mellékeljük, helyének megjelölésével a készülékben. A bevizsgálás után ezért néhány esetben a készülék ha még előtte valamilyen szinten működött, előfordulhat, hogy egyáltalán nem, vagy nem úgy, vagy csak részben működik tovább. Az Üzemeltető köteles a bevizsgált készüléket hiánytalanul visszaadni, azonban nem köteles eredeti működési, esztétikai, vagy összeszerelési állapotában visszaadni. Megjavított készülék esetén a kiszerelt alkatrészeket nem őrizzük meg és nem tároljuk, ezért a Megrendelő az alkatrészekre vonatkozó igényét felvételekor köteles bejelenteni. Bejelentés nélkül azokat nem követelheti vissza, és az Üzemeltető nem köteles visszaszolgáltatni azokat. Minden alkatrész vagy részegység, melyet az Üzemeltető a javításhoz biztosít, szabványos, új vagy azzal azonos használati értékű. Eltérő kikötés hiányában a lecserélt alkatrészek - illetőleg amennyiben a javítás a teljes termék cseréjével történik, úgy a teljes lecserélt termék - külön díj felszámítása nélkül az Üzemeltető tulajdonába kerülnek. Bevizsgálási díj 5000,- Ft, amit nem kell kifizetni ha kéri a készülék javítását.

Tárolás

A készülékben, adathordozón, telefonon, stb. tárolt adatokért felelősséget nem vállalunk, az adatmentésről az ügyfélnek kell gondoskodnia. A kiértesítés (email, telefon, sms, levél) dátumától számított egy héten belül át nem vett készülékek után napi 127 Ft tárolási díjat számítunk fel, a 60. napon túl szervizben hagyott készülék tulajdonjogáról lemond, ezeket saját javunkra értékesítjük, vagy megsemmisítjük! A levélbeli értesítés akkor is megtörténtnek tekintendő, ha az ügyfél által megadott címre feladott, helyesen címzett ajánlott levél bármilyen okból visszajön. Az email, sms értesítés akkor is megtörténtnek tekintendő, ha azt az ügyfél nem olvassa el, vagy a SPAM mappába kerül, vagy elolvasása egyéb módon meghiúsul.

A szolgáltatás teljesítése után a készülék elszállítása a Megrendelőt terheli. A készülék kizárólag az átvételkor készült elismervény ellenében vehető át (személyes leadás esetén). Nem személyes leadás esetén átvételkor személyi igazolvány bemutatása szükséges lehet! A csomagolás és a csomagolóanyag biztosítása az Ön felelőssége!

Javítási határidő

A javítás megrendelésének, megkezdésének időpontja az az időpont, amikor a javítanivaló székhelyünkre, vagy telephelyünkre beérkezik. Szervizünk igyekszik, és minden tőle telhetőt megtesz a legrövidebb bevizsgálási és javítási határidő tartására, azonban tőle független okok miatt, illetve a javítás természete miatt a javítási határidő maximális idejét nem tudja meghatározni. Határidőt befolyásoló tényezők például az alkatrész hiány, távol keleti alkatrész rendelés több hetes elhúzódása, torlódás, szállító partner hibája, stb. Természetesen Ön jogosult készülékét (amikor már nálunk van) bármikor visszakérni. Ilyen kérés beérkezése esetén az Üzemeltető 8 munkanapon belül köteles feladni / visszaadni a készüléket szállítási költség / bevizsgálási díj ellenében. Az Üzemeltetőnek jogában áll a készüléket ebben az esetben is díjazás ellenében megjavítva visszaküldeni (amennyiben az közben elkészült). A szerviz által a javításra előzetesen megadott határidők tájékoztató és nem kötelező erejűek.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Szervizünk elektronikus készülékek javítását végzi, elsősorban IT szakterületen, fő profilja a laptopok és számítógépek alaplap szintű javítása, továbbá monitorok javítása. Vállaljuk továbbá ipari gépek, és egyéb (elektronikus) eszközök javítását is. Az Üzemeltető azonban fenntartja a jogot, hogy bármilyen készülék átvételét, javítását megtagadja, ha úgy érzi, hogy az képességeit, szakterületét meghaladja, vagy állapota azt indokolja. Az Üzemeltető és munkatársa köteles a szerviz tevékenység ellátása során a legjobb tudása és szakmai tapasztalata alapján eljárni. Javítást kizárólag az ügyfél hibabejelentése alapján végzünk. Az ügyfél köteles a hiba leírását a lehető legpontosabban megtenni. Minden pontatlanságból ill. téves hibajelentésből eredő késedelem, költség stb. az ügyfelet terheli. A hibaelhárítást a hibás egység cseréjével vagy javításával végezzük. A készülék helyszíni javítása nem képezi a szerződés tárgyát. A hiba feltárása során az ügyfél érdekeit szem előtt tartva, döntünk arról, hogy melyik javítási módot alkalmazzuk. Amennyiben több alkalmas mód is kínálkozik, a döntés lehetőségét felajánljuk Önnek.

Máshol garanciális készülék javítását nem vállaljuk. Utólagosan bejelentett, vagy eltitkolt, elfelejtett, máshol garanciális készülék megbontásából fakadó károkért, veszteségért az Üzemeltető semmilyen felelősséget, kártérítést nem vállal.

Javítási megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazolták és / vagy a szállító cégtől átvesszük, vagy személyesen adja le. Online rendelés - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. Visszaigazolás hiányában nem köttetik meg a szerződés. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Az Üzemeltető jogosult a megrendelés visszautasítására, illetve törlésére (még visszaigazolás ellenére is). A szolgáltatás vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Lantál Trade KFT
Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Online (nem személyes) megrendelés

Érvényes online rendelést csak ügyfélportálunkon az adatok kitöltésével adhat fel. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a készülék. Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat-felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk elküldeni. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Székhelyünk címére megrendelés nélkül is küldhet javítanivalót postán, vagy futárral saját költségére. Portósan, vagy utánvéttel feladott csomagokat nem veszünk át. A visszaküldött készülék javításáról a számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza, vagy email-ben küldjük meg. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítás

Szállítási partnereink a Magyar Posta, és a Sprinter. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik. Jelenleg kétféle szállítási módot választhat. Postai utánvétel (értéknyilvánítással), vagy személyes átvétel Üzemeltető elérhetőségén. Kérjük, hogy a csomagot az átvételekor minden esetben vizsgálja meg! Amennyiben az sérült vagy nyitott az áruátvétel elutasítható. Ha megtagadja az átvételt, kérje jegyzőkönyv felvételét és értesítse ügyfélszolgálatunkat! Ha a fentiek ellenére mégis az átvétel mellett dönt, úgy ebben az esetben is kérje jegyzőkönyv felvételét, amelynek másolatát kérjük, juttassa el ügyfélszolgálatunkra. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Az áru átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt áll módunkban elfogadni.

A megrendelés elküldésével, javítani való személyes leadásával fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt javítást, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének és az előző kiszállítás, visszaszállítás, és az újbóli kiszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garanciális feltételek

Jótállás

Az általunk javított készülékekre az elvégzett munka tekintetében, és a felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított változó időtartamú, átlagosan 3 hónap szerviz garanciát vállalunk. 20'000,- Ft-ot meghaladó javítás esetén ez a jótállás a 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet szerint fixen 6 hónap. Alkatrészek esetében kizárólag akkor vállalunk garanciát, ha azt mi szereljük be. A szerviz garancia telephelyünkön érvényesíthető. A fenti jótállás a javító, karbantartó szolgáltatásra, a karbantartás során végzett tevékenységre, a termékre egészére, vagy annak a beépített alkatrészt tartalmazó részére nem terjeszthető ki. 20'000,- Ft-ot meg nem haladó javítás esetén a garancia személyes készülék leadás esetén a készre jelentés dátumától indul, (ügyfél értesítése sms, telefonhívás, vagy email útján), de legfeljebb egy héttel később. Szerviz ponton, vagy postán érkezett készülék esetén a kézhezvétel napjától. Garancia érvényesítéséhez juttassa el a hibás készüléket minden tartozékával együtt hozzánk, valamint az általunk kiállított számlát, blokkot, vagy annak másolatát, mellyel igazolja a javítás tényét. A termékek garanciális szervizpontra történő eljuttatásának költsége Önt terheli, kivéve a 10 kg-nál nagyobb tömegű és tömegközlekedési járművön nem szállítható dolgokat. Garanciát nem vállalunk olyan készülékekre, melyeket előzőleg szakszerűtlenül javítottak. Átvétel során nem látható sérülésből (pl. beömlött folyadék) keletkezett hiba, illetve szoftvertelepítés, szoftverjavítás garanciális esetben is térítés köteles. A termék átvétele során fel nem merülő károsodások (elemi kár, helytelen tárolás, nem rendeltetésszerű használat, illetéktelen beavatkozás, a működtető környezet hibájából származó meghibásodás, stb) rögzítésének hiánya nem zárja ki ezek átvételkori meglétét és az ügyfél tudomásul veszi, hogy ezek fennállása esetén a szavatossági és jótállási igény nem érvényesíthető, mivel a szavatosság/jótállás csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett hibákra vonatkozik. A jótállási igények érvényesítését kizárja: a gyári szám/garancia címkék sérülése vagy hiánya, továbbá ha a fogyasztó a termék használati útmutatójában foglaltakat nem tartja be és a hiba ennek következtében alakul ki. Amennyiben a hiba a fenti okokból következett be, a javítás költsége a fogyasztót terheli, a jótállási időn belül is. Nem vállalunk garanciát továbbá használt akkumulátorokra, (készülék részeként sem) használt monitorok, kijelzők esetében pixel hibára, használt merevlemezek esetében szektorhibákra, 90% feletti kondícióra. Garanciális meghibásodás esetén törekszünk a termék javítását vagy cseréjét a hiba bejelentésétől, illetve a hibás termék kézhezvételét követően 3 munkanapon belül elvégezni. Az utánvéttel, portósan visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

BGA munkák garanciája

BGA hibák javítására többféle megoldás is kínálkozik. Az úgynevezett reflow (átmelegítés), vagy reball (újragolyózás) javításokra, mivel a BGA hiba és a javítás természetéből, továbbá a csipek "elfáradásából" fakadóan a várható működési idő kiszámíthatatlan, nem vállalunk garanciát. 3 hónap szerviz garanciát, vagy 20'000,- Ft-ot meghaladó javítás esetén 6 hónap garanciát kizárólag a BGA csip új csipre történő kicserélése esetén tudunk vállalni. Az ilyen javítási lehetőségekről, díjakról, és a garancia időről, feltételeiről minden esetben tájékoztatjuk, és kizárólag írásos megrendelése (email, sms, levél) esetén végezzük el. Korrekt szakember csipcsere nélküli javítás esetén nem mondhat mást, hogy a várható működési idő 3 perctől, 3 évig terjedhet!

Üzemeltető csipcsere nélküli BGA reflow, vagy újragolyózás, illetve 20'000,- Ft-ot meg nem haladó díjú javítás esetén, ha mégis vállal garanciát, akkor az alábbi feltételekkel teszi. Mivel a tapasztalat alapján a BGA hibák természetéből adódóan a korrekt javítás csak a chip cseréjével végezhető el, ezért szervizünk csak abban az esetben vállalja a jótállást, ha a jótállási idő alatt ugyanazzal a hibával visszatért készülék esetén az ügyfél vállalja a chip cseréjének költségét. Erről előzetesen tájékoztattuk, a reflow, vagy újragolyózási eljárás kimondottan az ügyfél kérésére történt. Ez esetben munkadíjat nem számítunk fel újra, csak a chip mindenkori aktuális árát. Ha a javítás teljes összege csipcsere után meghaladja a 20'000,- Ft-ot, akkor 6 hónap garanciát vállalunk a javításra. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta, vagy a készüléket szétszerelték, a garancia címkék sérültek. Átvétel során nem látható sérülésből pl. (beömlött folyadék) keletkezett hiba, illetve szoftvertelepítés, szoftverjavítás garanciális esetben is térítés köteles!

Folyadék okozta hibák

Folyadék okozta hibák, (leöntött készülékek) javítási esélye csekély. Amennyiben mégis kéri, és sikerül a javítás, garanciát nem tudunk rá vállalni. (Kivéve 20'000,- Ft-ot meghaladó javítás.) Ugyanis a különböző maró hatású folyadékok még a panel legalaposabb letisztítása után is képesek romboló munkájukat folytatni, hónapok múlva okozva a készülék újabb meghibásodását.

A garancia érvényét veszti a következő esetekben:

  • Szakszerűtlen kezelés, beszerelés, szétszedés, telepítés okozta károk.
  • A terméken fizikai-, látható sérülés van (törés, nem gyári hibából eredő égés vagy olvadás, beázás).
  • Nem rendeltetésszerű használat.

Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás. Továbbá:

  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.
  • Amennyiben a terméken szervizünkön kívül javítást, vagy módosítást végeznek (felhasználó, egyéb szakszerviz)

A garancia nem érvényes abban az esetben, ha az adott termék a felhasználó hardver- és szoftverkörnyezetében nem működik (nem kompatibilis), de az szervizünk tesztje alapján rendeltetésszerűen működik. 5.000 (háromezer) Ft bevizsgálási díjat számítunk fel, ha a javítás során szervizünk a bejelentett hibát nem tapasztalja (a termék rendeltetésszerűen működik), vagy garanciát kizáró ok áll fenn.

A jótállás nem terjed ki a Megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a Megrendelő által biztosított szoftverre, illesztő egységekre és alkatrészekre, engedély nélküli módosításra vagy helytelen használatra, a termék működtetésére a megadott környezeti specifikációkon kívül eső tartományban, illetve a Megrendelő által nem megfelelő módon végzett helyszín előkészítési és karbantartási műveletekre.

Adatvédelem

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A megrendelés elküldésével, javítandó átadásával Ön kifejezetten hozzájárul adatainak az Üzemeltető általi nyilvántartásba vételéhez és kezeléséhez a törvényi előírások betartása mellett. Tekintettel arra, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta, nevének, címének, e-mail címének felhasználását mindaddig folyamatosnak tekintjük, amíg Ön azok törlését írásban nem kéri. Az adatbázisban rögzítésre, tárolásra került adatokat az Üzemeltető saját belső felhasználására, statisztikák készítése céljából elemezheti. Az Üzemeltető által gyűjtött személyes adatok kezeléséről bármikor tájékoztatást kérhet, illetve az alábbi elérhetőségek egyikén hozzájáruló nyilatkozatát visszavonhatja, vagy adatai törlését, helyesbítését kérheti:

Telefonszám: 06 30/939-0466
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző fent megnevezett partnereink megismerhetik a csomag kézbesítéséhez.

Tekintettel arra, hogy az adatkezelés az adatkezelőkkel ügyfélkapcsolatban álló felhasználókra vonatkozik, így az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 65. § (3) bekezdésének a) pontja alapján az adatkezelés adatvédelmi nyilvántartásba vétele nem szükséges. A felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény valamint a Ptk. alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti Alapvető Jogok Biztosának segítségét is (Alapvető Jogok Biztosának Hivatala 1387 Budapest Pf. 40., Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., http://www.obh.hu/ )

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó
  • ország, megye
  • Készülék típus
  • Hiba leírás

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok

A regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • e-mail cím
  • használni kívánt jelszó
  • név
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó
  • ország, megye
  • Készülék típus
  • Hiba leírás

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • eddigi javítások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, javítás állapota, megrendelt javítások listája)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), korábban megadott adatok

Statisztikai adatok

A weblapunk böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az Üzemeltető által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, illetve a kézzel készült számla, egyéb bizonylatok adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a fenti e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 8 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

Bővebb tájékoztatás érdekében kérjük tanulmányozza a külön adatvédelmi tájékoztatónkat. (GDPR)

Felelősség korlátozása

A készüléken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások, szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információk, megoldások megőrzése, biztonsági mentése a megrendelő kizárólagos feladta. Az Üzemeltető javítási szolgáltatása keretében adatmentési tevékenységet nem végez, és nem vállal felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért. Továbbá nem felel adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be, még akkor sem, ha ezek lehetőségére külön felhívták a figyelmét. Üzemeltető felelőssége közvetlen károkért egyedi megrendelésenként összesen legfeljebb a szolgáltatással érintett terméknek a szolgáltatás teljesítését közvetlenül megelőző időpontban érvényes használt értéke, de maximum egyszázezer (100.000,-) forint - amelyik a kettő közül a kisebb összeg - értékében korlátozott. A megrendelő kárigényét igényérvényesítés formájától és jogcímétől függetlenül - a kár bizonyítható bekövetkeztétől számított 6 hónapos jogvesztő határidőn belül érvényesítheti.

Az Üzemeltető előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a javítás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe. Az ügyfél köteles számítógépének biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről gondoskodni. Az Üzemeltető nem vonható felelősségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért. (pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár)

A jelen Általános Javítási és Vállalási Feltételekben rögzített felelősségkorlátozó kikötéseket a Megrendelő az Üzemeltető által nyújtott szolgáltatások értékére és az információs technológia ágazatban alkalmazott szokásos feltételekre tekintettel elfogadja.

Vis major

Ha a teljesítés olyan okból válik lehetetlenné, amelyért egyik fél sem felelős, a szerződés megszűnik. A teljesítés lehetetlenné válásáról tudomást szerző fél haladéktalanul köteles erről a másik felet értesíteni. A vis maior azon formájára, amely a szerződés teljesítését lehetetlenné teszi, a lehetetlenülés szabályai vonatkoznak. Ha a vis maior nem teszi lehetetlenné a szerződés teljesítését, de késlelteti azt: a teljesítési határidő meghosszabbodik a vis maior okozta késedelem időtartamával. 60 napot meghaladó vis major esetén az Üzemeltető jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

Záró rendelkezések

A megrendelő helyszíni javítás esetén köteles biztosítani a szakembereink részére a hibás berendezéshez, rendszerhez való hozzáférést, valamint a munkavégzés műszaki környezeti feltételeit. A megrendelő minden elvárhatót köteles megtenni a szakembereinek biztonsága és egészségének megóvása érdekében azon időtartam alatt, míg a szakemberek a megrendelő telephelyén tevékenykednek. A megrendelő biztosítja egy képviselőjének jelenlétét abban a helységben, ahol a javító, karbantartó munka folyik, illetve ahol a berendezés található.

Jelen ÁJF-ben nem szabályozott kérdésekben a  (Ptk.) és az egyéb hatályos jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Ön nem jogosult a jogait harmadik személyekre átruházni.

Az ENSZ nemzetközi adásvételre vonatkozó egyezményének alkalmazása kifejezetten ki van zárva. A jelen jogválasztás nem érinti az Ön olyan törvényes jogait, amelyekre Ön, mint Fogyasztó Magyarország fogyasztóvédelmi törvényei szerint jogosult.

Ha Ön egy vállalkozás, vagy egy közjogi alapítvány, vagy a lakóhelye szerint alapvetően nem esik egy magyar bíróság joghatósága alá, a mi székhelyünk számít teljesítési helynek minden a jelen ÁSZF szerint megkötött szerződés céljából. Fenntartjuk azonban magunknak a jogot, hogy az általános illetékességi / joghatósági szabályok szerint indítsunk pert.

Ha egy illetékes bíróság a jelen ÁJF-nek bármely részét érvénytelennek vagy hatálytalannak nyilvánítaná, úgy ez az érvénytelenség vagy hatálytalanság nem hat ki az ÁJF más rendelkezéseire. Azok továbbra is teljes mértékben hatályban maradnak.

Ha valamely fél elmulaszt vagy késlekedik, hogy kikényszerítse valamely másik felet terhelő kötelezettség teljesítését, vagy gyakorolja valamely jogát, ez nem jelent lemondást erről a jogról vagy kötelezettségről.

A jelen ÁJF szerinti valamely kötelezettségünk késedelmes teljesítéséért vagy nem teljesítéséért nem vagyunk felelősek, ha a késedelmes teljesítést vagy nem teljesítést olyan körülmények okozzák, amelyek a hatókörünkön kívül vannak. Különösen nem tudunk olyan problémákért felelősséget vállalni, amelyekkel Ön az internet hozzáférés vagy az Ön e-mail postafiókjához való hozzáférés során szembesül, vagy más technikai problémákért, amelyek az Ön által választott hardveren vagy szoftveren, vagy az Ön által választott internet szolgáltatón alapulnak.

A weboldalaink böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Megrendelő köteles a Megrendelés során valós adatokat megadni, azokat bizalmasan kezelni és bármely adat változása esetén azt frissíteni. Az adatok frissítésének elmaradásából eredő valamennyi felelősség a Felhasználót terheli. Az Üzemeltetőt ezekért a károkért felelősségre vonni nem lehet. Felhasználó a Weboldal használata közben köteles jóhiszeműen, a vonatkozó jogszabályok betartásával eljárni. Nem használhatja a Weboldalt és annak szolgáltatásait rendeltetésellenesen, tisztességtelen vagy jogsértő módon. Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a Felhasználó rendeltetésellenes, tisztességtelen vagy jogsértő magatartása esetén annak Regisztrációját felfüggessze vagy törölje. A Felhasználó felelősséget vállal minden olyan kárért, amely a Weboldal vagy az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások nem rendeltetésszerű, tisztességtelen vagy jogsértő használatával összefüggésben merül fel. Nem rendeltetésszerű használatnak, tisztességtelen vagy jogsértő magatartásnak minősül különösen, de nem kizárólagosan: a valótlan, hamis felhasználói profil létrahozása; amely büntető vagy polgári jogi felelősségre vonást eredményez; alkalmas riadalom vagy pánik keltésére; más Felhasználó vagy harmadik személy jogainak csorbítására.

A Felhasználó és az Üzemeltető jelen ÁJF-ben szabályozott szerződéses jogviszonyból eredő szerződéses kapcsolatuk során kötelesek egymással együttműködni az ÁJF rendelkezéseinek megfelelően.

Jogorvoslati lehetőségek, felügyeleti szervek megnevezése

Győr Város Jegyzője
Telefonszám: 96/500-133 [ Mellék: 133 ]

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Győr
Cím: 9022 Győr, Türr István u. 1. Telefon: +36 96 329 244

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Győr, Szent István út 10/A. Telefon: 96/520-217 Fax: 96/520-218

Más módon nem rendezhető vitás kérdések esetén a Győri Városi Bíróság kizárólagos illetékességét kötjük ki.

Általános Javítási és Vállalási feltételek (ÁJF)

Érvényes 2022.04.01-től

Üzemeltető adatai

Cégnév: Lantál Trade KFT
Székhely: 9028 Győr, Páva u. 5.

Adószám: 23270723-1-08
Bankszámlaszám: Raiffeisen Bank 12096736-01273376-00100002
Cégjegyzék Szám: 08-09-026271 Vezetve a Győri Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

+36 30/939-0466
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A szerződés nyelve magyar
Kapcsolattartó: Miklós Zoltán
Panaszkezelési cím: 9028 Győr, Páva u. 5.
Személyes átvételi lehetőség: 9028 Győr, Páva u. 5.
Tárhely szolgáltató:
AB Plusz BT.

Általános feltételek

Az Üzemeltető az alábbi feltételek szerint végez a Megrendelő számára (a továbbiakban: Megrendelő, Ügyfél, Ön) eseti megrendelés alapján karbantartási és javítási szolgáltatásokat. Ellenkező tartalmú írásbeli kikötés hiányában a jelen Általános Javítási és Vállalási Feltételek a Megrendelő és az Üzemeltető között létrejött minden szervizmunka megrendelés részét képezi.

Kérjük, amennyiben nálunk szeretne javíttatni, figyelmesen olvassa el az Általános Javítási és Vállalási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Javítás megrendelésével, mint ráutaló magatartással, Ön cégünkkel jogviszonyba lép az alábbi feltételekkel. Ha úgy gondolja, hogy a feltüntetett adatok nem nyújtanak elegendő információt a szolgáltatással kapcsolatban, illetve ha bármilyen kérdése, észrevétele van, kérjük ne habozzon jelezni azt a "Kapcsolat" menüpont alatti elérhetőségeink bármelyikén.

Az Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz, hogy a weblapon megjelenő információk a valóságnak megfeleljenek, azonban esetlegesen néhány ritka esetben technikai, adatrögzítési hibák előfordulhatnak. Felhívjuk kedves Ügyfeleink figyelmét, hogy az ilyen technikai, adatrögzítési hibák esetén az Üzemeltető ajánlati kötöttsége nem áll fenn. A feltüntetett adatok helyességéért, és az esetleges elírásokból eredő károkért az Üzemeltető nem vállal felelősséget. A hibák, elírások, kihagyások, árváltozások, feltételek előzetes figyelmeztetés nélküli kijavításának, módosításának jogát fenntartjuk!

A weboldalon található valamennyi tartalom, információ, leírás, fotó stb., továbbá az oldal megjelenése, design elemei az Üzemeltető kizárólagos szellemi tulajdonát képezi, és szerzői jogvédelem alatt állnak. E webhely maga, továbbá megjelenése, és tartalma az Üzemeltető szellemi tulajdona. Ebből fakadóan kifejezett engedélyünk nélkül sem részben, sem egészében nem adaptálható, nem publikálható, nem sokszorosítható, és nem változtatható meg. E webhely közzététele nem tekinthető semmiféle szerzői, vagy iparjogi jogosultság megadásának. A tartalom alapján semmi sem értelmezhető úgy, hogy az engedélyt, vagy jogot nyújtana bármire is, különösen nem védjegy használatára. Jogaink megsértése esetén mind polgárjogi, mind büntetőjogi felelősségre vonást kezdeményezünk, emellett teljes kártérítési igényt érvényesítünk, beleértve az elmaradt hasznot, és egyéb következményi károkat.

Az Üzemeltető nem vállal semmilyen anyagi, vagy erkölcsi felelősséget, sem kifejezett, vagy hallgatólagos garanciát, szavatosságot, senkivel szemben, és semmilyen feltételek esetén sem a közzétett információk pontosságáért, megváltozásáért, a hivatkozott más webhelyek elérhetőségéért, különösen azok tartalmáért, ráutalásuk nem tekinthető azok tartalmi jóváhagyásának, vagy tartalmukkal való egyetértésnek, weblapunk, vagy a hivatkozott oldalak vírus, illetve bármiféle rosszindulatú, kártékony programoktól való mentességéért, illetve a jogtisztaságért.

Ezen dokumentum tartalmazza adatkezelési irányelveinket és adatkezelési nyilatkozatunkat is. A jelen nyilatkozatban nem szabályozott kérdésekre a hatályos jogszabályi előírások rendelkezései az irányadóak.

Győri szerviz

Üzemeltető címére postán, vagy futárral, illetve a Jereváni úti Foxpost, vagy a Vasvári Pál utcai posta automatába is küldhet jól becsomagolt javítani valót. A csomagolás és a csomagolóanyag biztosítása az Ön felelőssége! Győr területén kérheti háztól házig szolgáltatásunkat, amely során kollégánk az ügyfélportálunkon Ön által megadott időben szervizünkbe szállítja a javítani valót, majd annak elkészültével vissza is szállítja.

A szervizszolgáltatás ára

A fixáras szolgáltatásaink díját szervizünkben, illetve weboldalunkon közzé tesszük. (Az árváltozás jogát fenntartjuk.) Egyéb esetben szervizünk először mindig bevizsgálja készülékét, annak hibájáról, a várható költségekről és a garancia idejéről minden esetben előzetes árkalkulációt készít Önnek. Így lehetősége van dönteni arról, hogy kéri e a javítást, vagy az már Önnek nem gazdaságos. A kiajánlott ár minden költséget tartalmaz. A bevizsgálás során minden esetben kitisztítjuk berendezését, amennyiben annyira szét kell szedni. Ez különösen laptopok esetén életbevágó, hiszen a por és a szösz már önmagában tönkre teheti drága készülékét. Amennyiben nem kéri a javítást, vagy a készülék nem javítható, 3000,- Ft szállítási / kezelési költséget és 5000,- Ft bevizsgálási díjat kell fizetni. Amennyiben kéri a javítást, a bevizsgálási díjat nem kell megfizetni. Bizonyos esetekben az Üzemeltető jogosult a javítás megkezdése előtt a javítási díj 50%-100%-át előlegként bekérni. Amennyiben Ön a kiajánlott javítást kéri, a megrendelés tárgyára vonatkozóan korábban folytatott levélváltások, esetleges írásbeli és szóbeli megállapodások, határidők  hatályukat vesztik. A fizetés teljesítéséig az Üzemeltető jogosult a kijavított termék visszatartására, ha szükséges.

A leadott készüléken található adatokért, illetve különösen azok legalitásáért felelősséget nem vállalunk. Megrendelésével elismeri, hogy a készüléken tárolt szoftverek, adatok jogtisztaságáért kizárólag Ön felel, ezeket megbízásából mi csak tároljuk, valamint a feltételeket elfogadja.

Bevizsgálás

Szervizünk először mindig bevizsgálja készülékét, annak hibájáról és a várható költségekről minden esetben előzetes árkalkulációt készít Önnek. Így lehetősége van dönteni arról, hogy kéri e a javítást, vagy az már Önnek nem gazdaságos. A hibafeltárás során alkatrészeket távolíthatunk el / cserélhetünk a készülékben, vagy annak alaplapján. Ez tovább stresszelheti a már amúgy is gyenge alkatrészeket. Hibás alkatrészt nem szerelünk vissza, hanem átvételkor mellékeljük, helyének megjelölésével a készülékben. A bevizsgálás után ezért néhány esetben a készülék ha még előtte valamilyen szinten működött, előfordulhat, hogy egyáltalán nem, vagy nem úgy, vagy csak részben működik tovább. Az Üzemeltető köteles a bevizsgált készüléket hiánytalanul visszaadni, azonban nem köteles eredeti működési, esztétikai, vagy összeszerelési állapotában visszaadni. Megjavított készülék esetén a kiszerelt alkatrészeket nem őrizzük meg és nem tároljuk, ezért a Megrendelő az alkatrészekre vonatkozó igényét felvételekor köteles bejelenteni. Bejelentés nélkül azokat nem követelheti vissza, és az Üzemeltető nem köteles visszaszolgáltatni azokat. Minden alkatrész vagy részegység, melyet az Üzemeltető a javításhoz biztosít, szabványos, új vagy azzal azonos használati értékű. Eltérő kikötés hiányában a lecserélt alkatrészek - illetőleg amennyiben a javítás a teljes termék cseréjével történik, úgy a teljes lecserélt termék - külön díj felszámítása nélkül az Üzemeltető tulajdonába kerülnek. Bevizsgálási díj 5000,- Ft, amit nem kell kifizetni ha kéri a készülék javítását.

Tárolás

A készülékben, adathordozón, telefonon, stb. tárolt adatokért felelősséget nem vállalunk, az adatmentésről az ügyfélnek kell gondoskodnia. A kiértesítés (email, telefon, sms, levél) dátumától számított egy héten belül át nem vett készülékek után napi 127 Ft tárolási díjat számítunk fel, a 60. napon túl szervizben hagyott készülék tulajdonjogáról lemond, ezeket saját javunkra értékesítjük, vagy megsemmisítjük! A levélbeli értesítés akkor is megtörténtnek tekintendő, ha az ügyfél által megadott címre feladott, helyesen címzett ajánlott levél bármilyen okból visszajön. Az email, sms értesítés akkor is megtörténtnek tekintendő, ha azt az ügyfél nem olvassa el, vagy a SPAM mappába kerül, vagy elolvasása egyéb módon meghiúsul.

A szolgáltatás teljesítése után a készülék elszállítása a Megrendelőt terheli. A készülék kizárólag az átvételkor készült elismervény ellenében vehető át (személyes leadás esetén). Nem személyes leadás esetén átvételkor személyi igazolvány bemutatása szükséges lehet! A csomagolás és a csomagolóanyag biztosítása az Ön felelőssége!

Javítási határidő

A javítás megrendelésének, megkezdésének időpontja az az időpont, amikor a javítanivaló székhelyünkre, vagy telephelyünkre beérkezik. Szervizünk igyekszik, és minden tőle telhetőt megtesz a legrövidebb bevizsgálási és javítási határidő tartására, azonban tőle független okok miatt, illetve a javítás természete miatt a javítási határidő maximális idejét nem tudja meghatározni. Határidőt befolyásoló tényezők például az alkatrész hiány, távol keleti alkatrész rendelés több hetes elhúzódása, torlódás, szállító partner hibája, stb. Természetesen Ön jogosult készülékét (amikor már nálunk van) bármikor visszakérni. Ilyen kérés beérkezése esetén az Üzemeltető 8 munkanapon belül köteles feladni / visszaadni a készüléket szállítási költség / bevizsgálási díj ellenében. Az Üzemeltetőnek jogában áll a készüléket ebben az esetben is díjazás ellenében megjavítva visszaküldeni (amennyiben az közben elkészült). A szerviz által a javításra előzetesen megadott határidők tájékoztató és nem kötelező erejűek.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Szervizünk elektronikus készülékek javítását végzi, elsősorban IT szakterületen, fő profilja a laptopok és számítógépek alaplap szintű javítása, továbbá monitorok javítása. Vállaljuk továbbá ipari gépek, és egyéb (elektronikus) eszközök javítását is. Az Üzemeltető azonban fenntartja a jogot, hogy bármilyen készülék átvételét, javítását megtagadja, ha úgy érzi, hogy az képességeit, szakterületét meghaladja, vagy állapota azt indokolja. Az Üzemeltető és munkatársa köteles a szerviz tevékenység ellátása során a legjobb tudása és szakmai tapasztalata alapján eljárni. Javítást kizárólag az ügyfél hibabejelentése alapján végzünk. Az ügyfél köteles a hiba leírását a lehető legpontosabban megtenni. Minden pontatlanságból ill. téves hibajelentésből eredő késedelem, költség stb. az ügyfelet terheli. A hibaelhárítást a hibás egység cseréjével vagy javításával végezzük. A készülék helyszíni javítása nem képezi a szerződés tárgyát. A hiba feltárása során az ügyfél érdekeit szem előtt tartva, döntünk arról, hogy melyik javítási módot alkalmazzuk. Amennyiben több alkalmas mód is kínálkozik, a döntés lehetőségét felajánljuk Önnek.

Máshol garanciális készülék javítását nem vállaljuk. Utólagosan bejelentett, vagy eltitkolt, elfelejtett, máshol garanciális készülék megbontásából fakadó károkért, veszteségért az Üzemeltető semmilyen felelősséget, kártérítést nem vállal.

Javítási megrendelése akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazolták és / vagy a szállító cégtől átvesszük, vagy személyesen adja le. Online rendelés - az ünnepnapok és munkaszüneti napok kivételével - a megrendelés beérkezését követő 24/48 órán belül megtörténik. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. Visszaigazolás hiányában nem köttetik meg a szerződés. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 17:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Az Üzemeltető jogosult a megrendelés visszautasítására, illetve törlésére (még visszaigazolás ellenére is). A szolgáltatás vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Megrendelés visszaigazoló e-mail feladó név: Lantál Trade KFT
Megrendelés visszaigazoló e-mail küldő cím:
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.">Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Online (nem személyes) megrendelés

Érvényes online rendelést csak ügyfélportálunkon az adatok kitöltésével adhat fel. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a készülék. Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat-felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk elküldeni. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Székhelyünk címére megrendelés nélkül is küldhet javítanivalót postán, vagy futárral saját költségére. Portósan, vagy utánvéttel feladott csomagokat nem veszünk át. A visszaküldött készülék javításáról a számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza, vagy email-ben küldjük meg. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Szállítás

Szállítási partnereink a Magyar Posta, és a Sprinter. A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik. Jelenleg kétféle szállítási módot választhat. Postai utánvétel (értéknyilvánítással), vagy személyes átvétel Üzemeltető elérhetőségén. Kérjük, hogy a csomagot az átvételekor minden esetben vizsgálja meg! Amennyiben az sérült vagy nyitott az áruátvétel elutasítható. Ha megtagadja az átvételt, kérje jegyzőkönyv felvételét és értesítse ügyfélszolgálatunkat! Ha a fentiek ellenére mégis az átvétel mellett dönt, úgy ebben az esetben is kérje jegyzőkönyv felvételét, amelynek másolatát kérjük, juttassa el ügyfélszolgálatunkra. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Az áru átvételét követően kizárólag gyártási hibából származó reklamációt áll módunkban elfogadni.

A megrendelés elküldésével, javítani való személyes leadásával fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt javítást, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének és az előző kiszállítás, visszaszállítás, és az újbóli kiszállítás költségének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Garanciális feltételek

Jótállás

Az általunk javított készülékekre az elvégzett munka tekintetében, és a felhasznált és beépített alkatrészek gyártási vagy anyaghibáira az alkatrész beépítésétől számított változó időtartamú, átlagosan 3 hónap szerviz garanciát vállalunk. 20'000,- Ft-ot meghaladó javítás esetén ez a jótállás a 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet szerint fixen 6 hónap. Alkatrészek esetében kizárólag akkor vállalunk garanciát, ha azt mi szereljük be. A szerviz garancia telephelyünkön érvényesíthető. A fenti jótállás a javító, karbantartó szolgáltatásra, a karbantartás során végzett tevékenységre, a termékre egészére, vagy annak a beépített alkatrészt tartalmazó részére nem terjeszthető ki. 20'000,- Ft-ot meg nem haladó javítás esetén a garancia személyes készülék leadás esetén a készre jelentés dátumától indul, (ügyfél értesítése sms, telefonhívás, vagy email útján), de legfeljebb egy héttel később. Szerviz ponton, vagy postán érkezett készülék esetén a kézhezvétel napjától. Garancia érvényesítéséhez juttassa el a hibás készüléket minden tartozékával együtt hozzánk, valamint az általunk kiállított számlát, blokkot, vagy annak másolatát, mellyel igazolja a javítás tényét. A termékek garanciális szervizpontra történő eljuttatásának költsége Önt terheli, kivéve a 10 kg-nál nagyobb tömegű és tömegközlekedési járművön nem szállítható dolgokat. Garanciát nem vállalunk olyan készülékekre, melyeket előzőleg szakszerűtlenül javítottak. Átvétel során nem látható sérülésből (pl. beömlött folyadék) keletkezett hiba, illetve szoftvertelepítés, szoftverjavítás garanciális esetben is térítés köteles. A termék átvétele során fel nem merülő károsodások (elemi kár, helytelen tárolás, nem rendeltetésszerű használat, illetéktelen beavatkozás, a működtető környezet hibájából származó meghibásodás, stb) rögzítésének hiánya nem zárja ki ezek átvételkori meglétét és az ügyfél tudomásul veszi, hogy ezek fennállása esetén a szavatossági és jótállási igény nem érvényesíthető, mivel a szavatosság/jótállás csak a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett hibákra vonatkozik. A jótállási igények érvényesítését kizárja: a gyári szám/garancia címkék sérülése vagy hiánya, továbbá ha a fogyasztó a termék használati útmutatójában foglaltakat nem tartja be és a hiba ennek következtében alakul ki. Amennyiben a hiba a fenti okokból következett be, a javítás költsége a fogyasztót terheli, a jótállási időn belül is. Nem vállalunk garanciát továbbá használt akkumulátorokra, (készülék részeként sem) használt monitorok, kijelzők esetében pixel hibára, használt merevlemezek esetében szektorhibákra, 90% feletti kondícióra. Garanciális meghibásodás esetén törekszünk a termék javítását vagy cseréjét a hiba bejelentésétől, illetve a hibás termék kézhezvételét követően 3 munkanapon belül elvégezni. Az utánvéttel, portósan visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni, azt minden esetben visszaküldjük a feladónak!

BGA munkák garanciája

BGA hibák javítására többféle megoldás is kínálkozik. Az úgynevezett reflow (átmelegítés), vagy reball (újragolyózás) javításokra, mivel a BGA hiba és a javítás természetéből, továbbá a csipek "elfáradásából" fakadóan a várható működési idő kiszámíthatatlan, nem vállalunk garanciát. 3 hónap szerviz garanciát, vagy 20'000,- Ft-ot meghaladó javítás esetén 6 hónap garanciát kizárólag a BGA csip új csipre történő kicserélése esetén tudunk vállalni. Az ilyen javítási lehetőségekről, díjakról, és a garancia időről, feltételeiről minden esetben tájékoztatjuk, és kizárólag írásos megrendelése (email, sms, levél) esetén végezzük el. Korrekt szakember csipcsere nélküli javítás esetén nem mondhat mást, hogy a várható működési idő 3 perctől, 3 évig terjedhet!

Üzemeltető csipcsere nélküli BGA reflow, vagy újragolyózás, illetve 20'000,- Ft-ot meg nem haladó díjú javítás esetén, ha mégis vállal garanciát, akkor az alábbi feltételekkel teszi. Mivel a tapasztalat alapján a BGA hibák természetéből adódóan a korrekt javítás csak a chip cseréjével végezhető el, ezért szervizünk csak abban az esetben vállalja a jótállást, ha a jótállási idő alatt ugyanazzal a hibával visszatért készülék esetén az ügyfél vállalja a chip cseréjének költségét. Erről előzetesen tájékoztattuk, a reflow, vagy újragolyózási eljárás kimondottan az ügyfél kérésére történt. Ez esetben munkadíjat nem számítunk fel újra, csak a chip mindenkori aktuális árát. Ha a javítás teljes összege csipcsere után meghaladja a 20'000,- Ft-ot, akkor 6 hónap garanciát vállalunk a javításra. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék fogyasztó részére való átadását követően rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás, elemi kár, természeti csapás okozta, vagy a készüléket szétszerelték, a garancia címkék sérültek. Átvétel során nem látható sérülésből pl. (beömlött folyadék) keletkezett hiba, illetve szoftvertelepítés, szoftverjavítás garanciális esetben is térítés köteles!

Folyadék okozta hibák

Folyadék okozta hibák, (leöntött készülékek) javítási esélye csekély. Amennyiben mégis kéri, és sikerül a javítás, garanciát nem tudunk rá vállalni. (Kivéve 20'000,- Ft-ot meghaladó javítás.) Ugyanis a különböző maró hatású folyadékok még a panel legalaposabb letisztítása után is képesek romboló munkájukat folytatni, hónapok múlva okozva a készülék újabb meghibásodását.

A garancia érvényét veszti a következő esetekben:

  • Szakszerűtlen kezelés, beszerelés, szétszedés, telepítés okozta károk.
  • A terméken fizikai-, látható sérülés van (törés, nem gyári hibából eredő égés vagy olvadás, beázás).
  • Nem rendeltetésszerű használat.

Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és elektromos terhelés illetve egyéb nem a célnak való felhasználás. Továbbá:

  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás.
  • Amennyiben a terméken szervizünkön kívül javítást, vagy módosítást végeznek (felhasználó, egyéb szakszerviz)

A garancia nem érvényes abban az esetben, ha az adott termék a felhasználó hardver- és szoftverkörnyezetében nem működik (nem kompatibilis), de az szervizünk tesztje alapján rendeltetésszerűen működik. 5.000 (háromezer) Ft bevizsgálási díjat számítunk fel, ha a javítás során szervizünk a bejelentett hibát nem tapasztalja (a termék rendeltetésszerűen működik), vagy garanciát kizáró ok áll fenn.

A jótállás nem terjed ki a Megrendelő által jogosulatlanul elvégzett karbantartási munkákból eredő hibákra, a Megrendelő által biztosított szoftverre, illesztő egységekre és alkatrészekre, engedély nélküli módosításra vagy helytelen használatra, a termék működtetésére a megadott környezeti specifikációkon kívül eső tartományban, illetve a Megrendelő által nem megfelelő módon végzett helyszín előkészítési és karbantartási műveletekre.

Adatvédelem

Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

A megrendelés elküldésével, javítandó átadásával Ön kifejezetten hozzájárul adatainak az Üzemeltető általi nyilvántartásba vételéhez és kezeléséhez a törvényi előírások betartása mellett. Tekintettel arra, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta, nevének, címének, e-mail címének felhasználását mindaddig folyamatosnak tekintjük, amíg Ön azok törlését írásban nem kéri. Az adatbázisban rögzítésre, tárolásra került adatokat az Üzemeltető saját belső felhasználására, statisztikák készítése céljából elemezheti. Az Üzemeltető által gyűjtött személyes adatok kezeléséről bármikor tájékoztatást kérhet, illetve az alábbi elérhetőségek egyikén hozzájáruló nyilatkozatát visszavonhatja, vagy adatai törlését, helyesbítését kérheti:

Telefonszám: 06 30/939-0466
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző fent megnevezett partnereink megismerhetik a csomag kézbesítéséhez.

Tekintettel arra, hogy az adatkezelés az adatkezelőkkel ügyfélkapcsolatban álló felhasználókra vonatkozik, így az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 65. § (3) bekezdésének a) pontja alapján az adatkezelés adatvédelmi nyilvántartásba vétele nem szükséges. A felhasználó jogérvényesítési lehetőségeit az információs önrendelkezési jogról és információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény valamint a Ptk. alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint kérheti Alapvető Jogok Biztosának segítségét is (Alapvető Jogok Biztosának Hivatala 1387 Budapest Pf. 40., Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., http://www.obh.hu/ )

A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok

  • név
  • e-mail cím
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó
  • ország, megye
  • Készülék típus
  • Hiba leírás

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.

Regisztrációkor megadandó adatok

A regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.

  • e-mail cím
  • használni kívánt jelszó
  • név
  • telefonszám
  • irányítószám
  • település
  • utca, házszám
  • emelet, ajtó
  • ország, megye
  • Készülék típus
  • Hiba leírás

Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:

  • eddigi javítások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, javítás állapota, megrendelt javítások listája)
  • regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), korábban megadott adatok

Statisztikai adatok

A weblapunk böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az Üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. Az Üzemeltető által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.

Cookie-k (sütik)

A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.

Megrendelés adatai

A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, illetve a kézzel készült számla, egyéb bizonylatok adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a fenti e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 8 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.

Bővebb tájékoztatás érdekében kérjük tanulmányozza a külön adatvédelmi tájékoztatónkat. (GDPR)

Felelősség korlátozása

A készüléken tárolt számítástechnikai adatok, programok, beállítások, szabadalmi vagy szellemi alkotások joga védelme alatt álló információk, megoldások megőrzése, biztonsági mentése a megrendelő kizárólagos feladta. Az Üzemeltető javítási szolgáltatása keretében adatmentési tevékenységet nem végez, és nem vállal felelősséget a felhasználói beállítások módosulásáért, megszűnéséért. Továbbá nem felel adatvesztéssel vagy adatsérüléssel okozott károkért, továbbá közvetett és következményi károkért, elmaradt haszonért, akkor sem, ha ezek az elvégzett javításra, karbantartásra visszavezethető okból következtek be, még akkor sem, ha ezek lehetőségére külön felhívták a figyelmét. Üzemeltető felelőssége közvetlen károkért egyedi megrendelésenként összesen legfeljebb a szolgáltatással érintett terméknek a szolgáltatás teljesítését közvetlenül megelőző időpontban érvényes használt értéke, de maximum egyszázezer (100.000,-) forint - amelyik a kettő közül a kisebb összeg - értékében korlátozott. A megrendelő kárigényét igényérvényesítés formájától és jogcímétől függetlenül - a kár bizonyítható bekövetkeztétől számított 6 hónapos jogvesztő határidőn belül érvényesítheti.

Az Üzemeltető előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a javítás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe. Az ügyfél köteles számítógépének biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről gondoskodni. Az Üzemeltető nem vonható felelősségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért. (pl: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár)

A jelen Általános Javítási és Vállalási Feltételekben rögzített felelősségkorlátozó kikötéseket a Megrendelő az Üzemeltető által nyújtott szolgáltatások értékére és az információs technológia ágazatban alkalmazott szokásos feltételekre tekintettel elfogadja.

Vis major

Ha a teljesítés olyan okból válik lehetetlenné, amelyért egyik fél sem felelős, a szerződés megszűnik. A teljesítés lehetetlenné válásáról tudomást szerző fél haladéktalanul köteles erről a másik felet értesíteni. A vis maior azon formájára, amely a szerződés teljesítését lehetetlenné teszi, a lehetetlenülés szabályai vonatkoznak. Ha a vis maior nem teszi lehetetlenné a szerződés teljesítését, de késlelteti azt: a teljesítési határidő meghosszabbodik a vis maior okozta késedelem időtartamával. 60 napot meghaladó vis major esetén az Üzemeltető jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani.

Záró rendelkezések

A megrendelő helyszíni javítás esetén köteles biztosítani a szakembereink részére a hibás berendezéshez, rendszerhez való hozzáférést, valamint a munkavégzés műszaki környezeti feltételeit. A megrendelő minden elvárhatót köteles megtenni a szakembereinek biztonsága és egészségének megóvása érdekében azon időtartam alatt, míg a szakemberek a megrendelő telephelyén tevékenykednek. A megrendelő biztosítja egy képviselőjének jelenlétét abban a helységben, ahol a javító, karbantartó munka folyik, illetve ahol a berendezés található.

Jelen ÁJF-ben nem szabályozott kérdésekben a  (Ptk.) és az egyéb hatályos jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Ön nem jogosult a jogait harmadik személyekre átruházni.

Az ENSZ nemzetközi adásvételre vonatkozó egyezményének alkalmazása kifejezetten ki van zárva. A jelen jogválasztás nem érinti az Ön olyan törvényes jogait, amelyekre Ön, mint Fogyasztó Magyarország fogyasztóvédelmi törvényei szerint jogosult.

Ha Ön egy vállalkozás, vagy egy közjogi alapítvány, vagy a lakóhelye szerint alapvetően nem esik egy magyar bíróság joghatósága alá, a mi székhelyünk számít teljesítési helynek minden a jelen ÁSZF szerint megkötött szerződés céljából. Fenntartjuk azonban magunknak a jogot, hogy az általános illetékességi / joghatósági szabályok szerint indítsunk pert.

Ha egy illetékes bíróság a jelen ÁJF-nek bármely részét érvénytelennek vagy hatálytalannak nyilvánítaná, úgy ez az érvénytelenség vagy hatálytalanság nem hat ki az ÁJF más rendelkezéseire. Azok továbbra is teljes mértékben hatályban maradnak.

Ha valamely fél elmulaszt vagy késlekedik, hogy kikényszerítse valamely másik felet terhelő kötelezettség teljesítését, vagy gyakorolja valamely jogát, ez nem jelent lemondást erről a jogról vagy kötelezettségről.

A jelen ÁJF szerinti valamely kötelezettségünk késedelmes teljesítéséért vagy nem teljesítéséért nem vagyunk felelősek, ha a késedelmes teljesítést vagy nem teljesítést olyan körülmények okozzák, amelyek a hatókörünkön kívül vannak. Különösen nem tudunk olyan problémákért felelősséget vállalni, amelyekkel Ön az internet hozzáférés vagy az Ön e-mail postafiókjához való hozzáférés során szembesül, vagy más technikai problémákért, amelyek az Ön által választott hardveren vagy szoftveren, vagy az Ön által választott internet szolgáltatón alapulnak.

A weboldalaink böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, adatkezelési nyilatkozatát.

Megrendelő köteles a Megrendelés során valós adatokat megadni, azokat bizalmasan kezelni és bármely adat változása esetén azt frissíteni. Az adatok frissítésének elmaradásából eredő valamennyi felelősség a Felhasználót terheli. Az Üzemeltetőt ezekért a károkért felelősségre vonni nem lehet. Felhasználó a Weboldal használata közben köteles jóhiszeműen, a vonatkozó jogszabályok betartásával eljárni. Nem használhatja a Weboldalt és annak szolgáltatásait rendeltetésellenesen, tisztességtelen vagy jogsértő módon. Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a Felhasználó rendeltetésellenes, tisztességtelen vagy jogsértő magatartása esetén annak Regisztrációját felfüggessze vagy törölje. A Felhasználó felelősséget vállal minden olyan kárért, amely a Weboldal vagy az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások nem rendeltetésszerű, tisztességtelen vagy jogsértő használatával összefüggésben merül fel. Nem rendeltetésszerű használatnak, tisztességtelen vagy jogsértő magatartásnak minősül különösen, de nem kizárólagosan: a valótlan, hamis felhasználói profil létrahozása; amely büntető vagy polgári jogi felelősségre vonást eredményez; alkalmas riadalom vagy pánik keltésére; más Felhasználó vagy harmadik személy jogainak csorbítására.

A Felhasználó és az Üzemeltető jelen ÁJF-ben szabályozott szerződéses jogviszonyból eredő szerződéses kapcsolatuk során kötelesek egymással együttműködni az ÁJF rendelkezéseinek megfelelően.

Jogorvoslati lehetőségek, felügyeleti szervek megnevezése

Győr Város Jegyzője
Telefonszám: 96/500-133 [ Mellék: 133 ]

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Győr
Cím: 9022 Győr, Türr István u. 1. Telefon: +36 96 329 244

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Győr, Szent István út 10/A. Telefon: 96/520-217 Fax: 96/520-218

Más módon nem rendezhető vitás kérdések esetén a Győri Városi Bíróság kizárólagos illetékességét kötjük ki.


Szerviz szolgáltatás igénylése

Győri székhelyünk a 9028 Győr, Páva u. 5 címen található. Ide postán, vagy futárral is küldhet jól becsomagolt javítani valót. Várjuk csomagját Foxpost, vagy posta automatába is. További információ: 30/939-0466, vagy ide kattintva a kapcsolat oldalon.

Csomagküldés postán, futárral, vagy automatába

Székhelyünkre bátran küldhet csomagot postán, vagy futárral. Cím: Lantál Trade Kft 9028 Győr, Páva u. 5. | Foxpost automata: 9028 Győr, Jereváni út | Posta automata: 9024, Vasvári Pál utca

Hogyan kezdeményezhetem a javítást?

  • Csomagküldés
  • Háztól házig szolgáltatás Győr területén
Ugorjon Ügyfélportálunkra, és kövesse a lépéseket

Mennyibe kerül a szerviz szolgáltatás?

A fixáras szolgáltatásaink díját a fenti táblázatban láthatja. Egyéb esetben szervizünk először mindig bevizsgálja készülékét, annak hibájáról és a várható költségekről minden esetben előzetes árkalkulációt készít Önnek. Így lehetősége van dönteni arról, hogy kéri e a javítást, vagy az már Önnek nem gazdaságos. A bevizsgálás során minden esetben kitisztítjuk berendezését, amennyiben annyira szét kell szedni. Ez különösen laptopok esetén életbevágó, hiszen a por és a szösz már önmagában tönkre teheti drága készülékét. Ha készülékét csomagban juttatta el hozzánk, és úgy dönt, hogy nem kéri a javítást, vagy az nem lehetséges, akkor a visszaszállítási költséget, 3000,- Ft + 5000,- Ft bevizsgálási díjat kell fizetni. Amennyiben kéri a javítást, a bevizsgálási díjat nem kell kifizetni.


Adatvédelmi nyilatkozat (GDPR)
Az Általános Javítási és Vállalási Feltételek

Kezdő Cikk

Általános Javítási és Vállalási feltételek (ÁJF)

Következő

Záró Cikk

Winchester (HDD) Javítás, Adatmentés

További cikkek ebben a témában:

Általános Javítási és Vállalási feltételek (ÁJF)
Egyedi eszközök, ipari gépek, monitorok javítása
Laptop, notebook, PC szerviz, javítás
Laptop, PC, és alaplap javítás
Retro Számítógép Javítás
Számítástechnikai eszközök javítása
Szerviz szolgáltatásaink
Winchester (HDD) Javítás, Adatmentés




Kattintson ide, hogy lássa mások hozzászólásait, illetve Ön is hozzá tudjon szólni!


Lantál Trade KFT

Ügyfélportál

30/939-0466
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Rólunk írták

Két szervizben sem tudták megjavítani az ASUS laptopot, nem jöttek rá a hibára, de itt sikerült! Ezer köszönet! Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!

K. Kornél

Korrekt ügyintézés és szerviz! Én nagyon elégedett vagyok!

A. Zoltán

... engedje meg, hogy ezúton is megköszönjem Önnek / Önöknek a munkájukat, a részletekbe menő tájékoztatást külön köszönöm! A lehető legjobbakat kívánom, Kedves Családjának/ Családjuknak,  valamint további sok sikert az üzleti életben! Maradok tisztelettel, ... Ui: Biztos lehet benne, hogy minden ismerősömnek csak! Önöket fogom ajánlani!

Sz. János

Ki van jelen?

Oldalainkat 9 vendég és 0 tag böngészi